Košík

Servis

 

Na veškeré modely POLAR je výrobcem poskytována záruční doba 24 měsíců. Jako autorizovaný distributor značky POLAR pro ČR Vám vždy dodáme kompletní zboží POLAR včetně originální dokumentace, českého návodu a potvrzeného záručního listu. Ať tedy budete mít jakýkoli problém, můžete se spolehnout na jeho bezproblémové vyřízení v kterémkoli autorizovaném servisu POLAR.

 

Reklamaci lze uplatnit některým z následujících způsobů, k reklamaci je vždy nutné předat kompletní výrobek i s příslušenstvím kvůli jeho otestování.

  • V případě, že od koupě hodinek uplynulo méně než 6 měsíců lze soupravu POLAR zaslat či odnést přímo do některého z autorizovaných servisů POLAR (jejich seznam najdete na záručním listu), přiložíte stručný popis závady, kopii dokladu o koupi, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás. Servisním technikem budete informováni o možném způsobu vyřízení reklamace.
  • Pokud již máte sporttester POLAR déle než 6 měsíců a máte s ním problém, je nutné jej zaslat přímo na naši adresu, viz kontakty. Přiložte stručný popis závady, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás. My hodinky předáme autorizovanému servisu k opravě.

 

 

Kontaktní formulář pro záruční / pozáruční servis


Položky označené * je třeba vyplnit
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací