Servis

Na veškeré modely POLAR je výrobcem poskytována záruční doba 24 měsíců. Jako autorizovaný distributor značky POLAR pro ČR Vám vždy dodáme kompletní zboží POLAR včetně originální dokumentace a českého návodu. Jakožto autorizovaný prodejce značky řešíme případné reklamační, nebo servisní události v rámci oficiálního servisního oddělení zn. Polar pro ČR.  

Reklamaci lze uplatnit osobně v některé z našich prodejen (Fitham s.r.o.), případně zasláním na centrálu do provozovny v Liberci. (Kubelíkova 679, 460 08  Liberec).  Součástí zázilky musí být kromě reklamovného zboží, také jednoduchý průvodní dopis s konkrétním požadavkem, s uvedením čísla dokladu o zakoupení a také kontaktní údaje včetně adresy pro zpětné zaslání. Pro případnou kompenzaci nákladů spojených se zasláním zboží k reklamaci je nutné doložit kopii dokladu např. podacího lístku emailem.

Po přijetí reklamovaného zboží zákazníka kontaktujeme, obvykle emailem, abychom potvrdili přijetí zásilky. Následně je zákazník kontaktován, opět obvykle emailem, o stavu reklamační události, poté o termínu zpětného odeslání. 

Pro předběžný dotaz můžete vyplnit formulář níže, přičemž Vám bude odpovězeno a doporučeno, jakým způsobem lze dále pokračovat. V mnoha případech je možné vyřešit případnou závadu právě touto formou.

 

 

 

Kontaktní formulář pro záruční / pozáruční servis

Vyplňte prosím níže uvedený formulář, adresu je třeba vyplnit tu, na které se stroj nachází. Náš pracovník Vás bude následně kontaktovat.


   Záruční oprava
   Pro vložení více souborů podržte při výběru klávesu SHIFT. Maximální velikost jedné přílohy je 20 MB.
Položky označené * je třeba vyplnit